P07-joukkueen valmennukseen uutta kokemusta ja näkemystä
Julkaistu: 20.09.2020 00.00

P07-joukkueen valmennukseen uutta kokemusta ja näkemystä

Tulevalla kaudella joukkueen toimintaan tulee iso muutos siirryttäessä pelaamaan jalkapallossa 11v11-sarjoja. Tässä vaiheessa on tehty myös päätös, että joukkueen toimintaa viedään enemmän kilpailulliseen suuntaan.

Tulevaa kautta koskevat suunnitelmat ovat jo hyvällä mallilla. Tärkein asia, että toiminta on laadukasta ja pelaajien kehitys optimaalista, vaatii osaavaa valmennustiimiä.

Valmennustiimimme tulevalle kaudelle onkin jo kasassa ja kokoonpano on seuraava:

Vastuuvalmentaja Petri Heikkilä

Joukkueen uutena vastuuvalmentajana aloittavalla Petellä on vuosina 2017-2018 suoritettu UEFA B-valmentajalisenssi. Hänellä on takana pitkä ura pelaajana SalPan junioreista aina edustukseen asti. Korkein sarjataso pelaajana ollut miesten kakkonen. Petri pelasi myös SalPan A-juniorijoukkueessa, joka voitti SM-hopeaa vuonna 1982.

Valmentajana kokemusta on kertynyt useissa poika- ja tyttöjoukkueissa, aina nappuloista B-junnuihin asti. Lisäksi kokemusta löytyy taitokoulu valmentamisesta.
Vastuuvalmentajana hän on toiminut seuraavasti:
-2011-2014 SalPa P04 vastuuvalmentaja
-2018 SalPa B-juniorit vastuuvalmentaja (B kakkonen)
-2019 SalPa-FC Halikko- PePe 06 vastuuvalmentaja

Valmentaja Tero Järvinen

Tero on myös uusi kasvo joukkueen valmennuksessa. Pelaajana hänen kasvattajaseura on Lahden Kuusysi, missä ura jatkui aina A-junioreihin asti, saavutuksena SM-sarjasta pronssinen mitali.

Miehissä peliura on tämän jälkeen jatkunut useissa seuroissa korkeimman sarjatason ollessa kakkonen. Viimeisimmät vuodet pelaajana aina näihin päiviin asti ovat vierähtäneet Salon Wilppaassa, missä hän on toiminut useamman vuoden myös apuvalmentajan rooleissa Wilppaan miesten joukkueissa.

Valmentaja Petri Laakso

Petri on toiminut joukkueemme valmennusryhmässä jo muutaman vuoden ja jatkaa myös tulevalla kaudella. Petrillä on pelaajana niin ikään mittava ura takana junnuista aina miesten sarjoihin asti. Petrin korkein sarjataso miehissä on ollut kakkonen.

Futsal-valmentaja Peetu Savikko

Futsal on tärkeä ja iso osa seuramme jokapäiväistä toimintaa. Peetulla on useampi vuosi takana joukkueemme valmennuksessa ja tulevana talvena hän vastaa joukkueen futsal harjoittelun sisällöstä ja vetämisestä.
Peetu suorittaa parhaillaan Futsal C- valmentajakoulutusta ja hänellä on jalkapallon lisäksi myös mittava ura futsalin parissa, kirkkaimpana saavutuksena FC Halikon joukkueessa Futsal U21 SM-kulta vuodelta 2017. Petri Laakso tulee toiminaan Peetun apuna talven futsaltoiminnassa.

Tervetuloa mukaan joukkueen toimintaan Petri ja Tero!

Menestyksellistä tulevaa kautta valmennusryhmälle sekä koko joukkueelle!

Lisätietoja joukkueen asioihin liittyen antaa joukkueenjohtaja Tarmo Paldán p. 040 2206411 tai tarmo.paldan@gmail.com

FC Halikko ry

fchalikkotoimisto@gmail.com