Kausi 2021 päätökseen onnistuneesti
Julkaistu: 03.11.2021 09.17

Kausi 2021 päätökseen onnistuneesti

Kausi 2021 saatiin onnistuneesti päätökseen seuran päätöstilaisuudessa lauantaina 30.10.2021. Virallisen osuuden ja palkintojenjaon jälkeen seurattiin Naisten futsal liigan ottelua FC Halikko - FC Nokia, joka päättyi voitokkaasti Halikolle! Joukkue kääntää katseensa tulevaan kauteen ja jatkaa harjoittelua kaksi kertaa viikossa.

Alla joukkueen palkitut perusteluineen:

Vuoden joukkukaveri - Eeli Amnell

Eeli osallistuu peleihin ja harjoituksiin positiivisella asenteella. Eeli kohtelee kaikkia tasapuolisesti, kuuntelee ohjeita tunnollisesti ja antaa muille harjoittelurauhan.

Vuoden kehittyjä - Paulus Sairanen

Pauluksen kehitys ensimmäisen täyden kauden aikana FC Halikossa on ollut erittäin nousujohteinen. Paulus on erityisesti kehittynyt 1vs1 pelaamisessa. Hän puolustaa tilanteissa kovaa ja loppuun asti ja osaa myös ohittaa vastustajan oikea-aikaisesti. Hän on kauden aikana osoittanut myös, että pystyy viimeistelemään vaikeistakin paikoista.

Vuoden kehittyjä - Viljami Henttinen

Viljamin innostus ja motivaatio harjoitteluun on kasvanut viime kaudesta joka on näkynyt tällä kaudella nousujohteisena kehityksenä. Viljami on erityisesti kehittynyt vastustajan ohittamisessa sekä laukomisessa. Hän on myös harjoitellut omalla ajallaan erilaisia temppuja sekä harhautuksia joita on innoissaan näyttänyt harjoitusten yhteydessä valmentajille.

ps. joukkue ottaa vastaan uusia pelaajia joten tervetuloa mukaan!

FC Halikko ry

fchalikkotoimisto@gmail.com