FC Halikko

FC Halikko on halikkolainen jalkapallo- ja futsalseura, joka liikuttaa lapsia ja nuoria ympäri vuoden. Pelaajapolku alkaa tutustumisella palloilun saloihin Perhefutiksessa, yhdessä vanhempien kanssa ja sieltä siirrytään sujuvasti Pallokoulun kautta oman ikäluokan joukkuetoimintaan.

Futsal ja jalkapallo ovat kulkeneet käsi kädessä seurassamme jo vuosien ajan niin tyttöjen kuin poikien puolella. Korkeatasoinen valmennus ja pitkäkestoinen työ junioreiden parissa, kantaa nyt hedelmää myös aikuisten tasolla. Katsojaystävällinen ja nopeatempoinen futsal on tullut osaksi salolaista palloilukulttuuria ja hienosti menestyneet naisten ja miesten joukkueet ovat tehneet FC Halikkoa tunnetuksi nimenomaan vahvana futsalseurana.

Seura haluaa jatkossakin tarjota lapsille ja nuorille hyvät edellytykset harrastaa liikuntaa niin harrastus- kuin kilpatasolla. Koulutetut valmentajat, oma tekonurmikenttä Halikon asemalla ja mahdollisimman matalat harrastuskustannukset ovat meidän seurassa tärkeitä toiminnan kulmakiviä.

Toimisto
Puistokuja 4